Frankie J se svým nejnovějším albem Priceless / Recenze

Do rukou se mi dostalo nové album původem mexického v San Diegu žijícího zpěváka Frankieho J s názvem Priceless. Nikdy předtím jsem o něm neslyšel, ohlasy jsem našel vcelku pozitivní, tak proč se nezaposlouchat. Neměl jsem to štěstí seznámit se s jeho předcházejícími deskami, kterých během své sólové kariéry stihl poměrně požehnaně. Pět alb za tři roky? Tomu říkám celkem výkon. Titulky, nakonec i sám Frankie hlásal, že překračuje svůj vlastní stín, že vydává album, které otevře světu i jeho jinou než baladickou tvář.

Hned první skladba a zároveň první singl alba That Girl s hostujícím Chamillionairem to potvrzuje. Někde v klubu si ji představit dokážu, ale jak rychle začne, tak taky rychle skončí, což je největší problém této desky. Působí tak nějak strašně uměle. Produkce obstojná, drží se současného standardu, nicméně vás ničím moc nezaujme, nechytí. S Frankiem se to má stejně. Jeho zpěv a vůbec celkový projev bych označil jako lehce nadprůměrný, poslech vás baví, nebaví. I když v jeho textech zamíří i ke komplikovanějším tématům, nic mi neříká, ničím mě nezaujme, nesdělí mi nic, co bych dříve nevěděl, neukáže mi nic, co jsem dříve nezažil. Snad to bude taky tím, že přes veškeré jeho přednosti zní Frankie stejně jako většina současných zpěváků.

Ke světlejším místům patří skladby Never Let You Down s hostující polovinou Bone Thugs-N-Harmony, s Krayziem Bonem a Layziem Bonem, Say Something, Dance a Top of the Line s hostujícím Slimem z 112, ale opravdu jen ke světlejším. Tahle deska sama o sobě nemá absolutně čím překvapit, uspokojí maximálně Frankieho zaryté fanoušky, zejména pak z řad něžného pohlaví. Některé skladby snad potěší klubové DJe, které už nebaví hrát tatáž ohraná jména, nicméně že by se jednalo o nějaký krok vpřed nebo alespoň stranou, se říct nedá. Nemám co víc napsat, pokud vás nezajímá nic než současné R&B, třeba vás Frankie J zaujme, vám ostatním patrně nebude mít co nabídnout. 3

01. That Girl ft. Mannie Fresh, Chamillionaire
02. Priceless
03. Never Let You Down ft. Krayzie Bone, Layzie Bone