METANCITY – nejen Hip hop

Jahcoozi jako hlavní hvězda antineonacistického happeningu Nedovedu pochopit / Pozvánka na show

Rozmach neonacistických aktivit na území Česka musí znepokojovat každého slušného a rozumně uvažujícího člověka. Happening Nedovedu pochopit, který je naplánován na den 24. dubna v pražském klubu Roxy, navazuje svým jménem na videoklip breakbeatové uskupení The Tchendos a upozorňuje na iracionalitu a pokrytectví něčeho, čím bezesporu je český neonacismus, ať už se nazývá jakýmikoli (maskovacími) jmény. Ačkoli Česi soustavně dávají ultrapravici na vědomí, že s jejími názory nesouhlasí a že odmítají její „právo“ hovořit za celý národ, předsudky v nás jsou stále přítomny a jen tak samy od sebe nezmizí.

Že multikulturalismus může fungovat bez problémů, ukazuje i berlínské trio Jahcoozi, jehož od roku 2003 ztělesňují britská MC srílanského původu Sasha Perera, německý producent Robot Koch a izraelský kytarista Oren Gerlitz. Muzika Jahcoozi kopíruje svět budoucnosti; abstraktní beaty se propojují s jamajským dancehallem a americkým hip-hopem, zatímco samotný elektronický základ tvoří klubem tepající směsice od britského grimeu až po berlínské techno. Zkrátka energetická bomba. To, že jejich vystoupení mají šmrnc, vědí i Big Dada Soundsystem, Aphex Twin, Chicks on Speed a ti všichni další, jimž předskakovali.

Do Prahy přijedou Jahcoozi demonstrovat svůj nesouhlas s krajněpravicovým viděním světa, a jako předskokané se objeví zmínění The Tchendos. Pakliže si libujete v dobré muzice, s populistickými ataky a pseudovědeckými teoriemi se dokážete vypořádat a víte, kam všechny podobné snahy směřují, Nedovedu pochopit je to pravé místo pro vás. Na upoutávku této akce se můžete podívat zde. Bližší informace přineseme v nejbližším možném termínu.

Nedovedu pochopit
Jahcoozi Pages
Jahcoozi Myspace
Freemusic.cz

Tagy: The Tchendos, Jahcoozi, Nedovedu pochopit, Roxy, Praha

Rubrika: Tipy, 1. února 2008, Ravenak



Komentáře

09.50 - 2. února 2008

Politika na metanu?  

„Rozmach neonacistických aktivit na území Česka musí znepokojovat každého slušného a rozumně uvažujícího člověka“.Jenomže každého slušného a rozumně uvažujícího člověka,také znepokojuje rozmach kriminalistických aktivit a parazitování našich romských spoluobčanů na slušné společnosti.Je třeba zhodnotit situaci z obou stran a potom provést závěr.Tím nechcu říct,že souhlasím s extrénmě pravicovými skupinami,ale taky se nedivím jejich náladě a hlavně názoru na dnešní situaci.Samozřejmě s Křištálovou nocí jsem nesouhlasil také,ale to už je kapitola č.2.


10.07 - 2. února 2008

sorry  

kriminálních aktivit.


14.44 - 2. února 2008

krupik  

Si děláš prdel?? 90% všech těch plešatých palic nemá ani ponětí o tom proč tu pravačku zvedají. Jde jen o omezence, kterým jejich starší kamarádi ukazáli jak jednoduché je ve trojko skopat a poslat do nemocnice člověka, který se jim jen trochu nelíbí.
Neonasisti ještě nevyřešili ani jeden problém romské kriminality. Zhodnotit situaci čeho??......Co to je za žvásty? Ohlédni se do minulosti kolik bordelu podobné skupiny nadělali.........


15.10 - 2. února 2008

Krupik  

Jsi ještě větší omezenec než jsem si myslela!


15.43 - 2. února 2008

krupik  

tou slušnou společností myslíš koho? :)) Mezi nácky určitě není žádný, který by nebral podporu, co? Ti neparatizují? Anebo oni mohou, protože jsou takoví a takoví? Kecy.

Problém je v tom, že nedokážeš rozlišovat. Náckové rozlišovat nechtějí, to je odlišuje od zbytku „slušné“ společnosti. Já znám spoustu Romů napříč republikou, kteří pracují a nikdy žádné sociální dávky nepobírali. Naproti tomu znám spoustu neRomů, kteří nikdy nepracovali a pokud ano, tak vždy ilegálně, a dávky pobírají vesele dál. Stejně tak znám spoustu Romů, kteří se žádných kriminálních aktivit nikdy nedopustili, zatímco znám spoustu neRomů, kteří s přestupováním zákona nemají problém.

Problém není v neonacistech, problém je v tom, na čem staví, na čem získávají hlasy – na předsudcích, stereotypech, černobílém vidění světa, kdy ti jsou takoví a tamti jsou jiní, kde pro výjimky není prostor. Přirozeně se své počínání snaží legitimizovat a pak vznikají zcela nevědecké a nesmyslné teorie typu rasismus, etnocentrismus, pak se dovolávají na jakési čísla, za nimiž nestojí žádný výzkum, pouze vlastní úsudek, a ten je samozřejmě vždy zkreslený. Vojtěch Lavička ti poví víc, s ním já souhlasím: http://www.tyden.cz/…ech-lavicka/

Jak tvrdí Neas, drtivá většina těch kluků nemá vůbec ponětí o tom, v co vlastně věří. Rovněž jejich psychologický a sociální profil mluví za své. A v čem má Neas ještě jednu velmi podstatnou pravdu, náckové žádný problém nikdy vyřešit nemohou. Jejich počínání, respektive počínání všech, kdo hází jisté do jednoho pytle, celou situaci pouze zhoršuje. A to se týká všech menšin v každém státě. Týká se to Pákistánců v Británii, Alžířanů ve Francii, Turků v Německu atd. Každá společnost potřebuje svého obětního beránka. U nás to jsou v současnoti Romové, kdyby tu nebyli, byli by to Vietnamci, kdyby to nebyli Vietnamci, tak pak Rusové, a kdyby nikdo z nich, tak to budou třeba židé, ač je jich tu minimum.

A poslední věc, na společnosti nejvíce parazitují lidé typu J. Čunek, P a všech krajněpravicové strany, poněvadž pasou na lidské iracionalitě, na lidských slabostech, a to je mnohem horší než pobírání soc. dávek, na které má ostatně každý podle nastavení systému právo. A pokud někdo dávky zneužív


15.47 - 2. února 2008

 

A pokud dávky někdo zneužívá, je to chyba úředníků, popř. zákonodárců, kteří buď nastavili systém špatně, anebo byrokratů, kteří na správný výkon systému špatně dohlížejí.

  • sorry za překlepy :)

17.02 - 2. února 2008

neas+ravenák  

Zkusím vám to podat z obrácené strany mince.Chcete mi tvrdit,že například extrémně levicová skupina Antifa je v pořádku?Jsem názoru,že nikoliv.Pro mě to jsou stejní chudáci,jako neonacionalistické pravicové skupiny.Křištálová noc tomu byla jasným příkladem.Zneužití situace a davového zmanipulování(včet­ně podpory předsedy židovské obce),k nezákonnému vyřizování účtů,mezi skinheads a Antifou bylo v pořádku?Dle mě,at je extr. levý,pravý,černý bílý,je to,vždy důvod k zamyšlení.Co se týče cikánů,stopro souhlasím,že jsou mezi nimi i lidé slušní(sám takové znám a nedal bych na ně dopustit).Určitě znáte taky slušné cikány.Zkoušeli jste se zeptat na jejich názor na dnešní situaci a otázku cikánů.Jsou to lidi,kteří se stydí za své rádoby spoluobčany,kteří nedělají nic jiného než opravdu parazitují na slušných lidech,SAMOZŘEJMĚ VČETNĚ JICH!!!!Nevím neasi+ravenáku,zda bydlíte někde zavření v karanténě,nosíte „klamerky:))“ na očích,nebo jenom děláte že to prostě nevidíte.Co se týče pobírání soc. dávek,nechápu co by na tom mělo být nezákonné.Kri­minální aktivity jsem myslel například prodej drog(Mariuhana,per­vitin apod.),krádeže,lou­pežná přepadení aj.Ravenák:ty nemáš vlastní názor na věc?Stotožnuješ se s názory Lavičky?Já osobně nepotřebuju někomu poklonkovat a zdílet s ním názor.Mám svůj a tím je pro mě věc vyřešena.


17.36 - 2. února 2008

Krupik  

Zvláštní, že každý má mezi Romy tolik kamarádů, ale když dojde na věc, tak mu nedělá sebemenší problém mluvit o „parazitování našich romských spoluobčanů na slušné společnosti“.

Uvědomuješ si, že tímto pouze přispíváš k tomu, že (příklad) jakmile tvůj romský kamarád půjde do obchodu, bude za jeho zády stát pět prodavačů, zatímco jiný neRom si veme pod bundu dvě flašky? Všechny tyhle zobecňující kecy musejí pryč. To je přesně to, proti čemu je třeba se vymezit, proti paušalizování a generalizaci, je třeba vykořenit z běžného uvažování Roma coby zločince, protože zločin se netýká Romů, ale lidí.

Soc. dávky byl jen příklad, mimochodem nácky často omýlaný. Co se týče prodeje drog, krádeží, přepadení atd., argumentuju opět stejně. Nepřepadávají, neprodávají a nekradou pouze Romové, jednoduché. Neprodává, nekrade a nepřepadává Rom nebo neRom, ale vždy jen lupič, dealer a zloděj. Já na očích nic nemám. Jenom narozdíl od tebe jsem schopen vidět i to, co bylo před, co k dnešní situaci vedlo a vede, a dokážu si domyslet, co bude pak, resp. co by bylo pak.

S názory Lavičky se přirozeně ztotožňuju, protože ho považuju za člověka znalého věci a v tom rozhovoru ti dostatečně vysvětluje, o co jde. Pokud zůstaneš pouze u svého názoru (přitom bych rád věděl, jak jsi si ho vytvořil, pokud to nebylo na základě jiných těch, co tady byli před tebou, ať už jde o rodiče, učitele, kohokoli), zůstaneš pravděpodobně velmi omezený, protože pochybuju, že se ve všem vyznáš nejlíp.

Co se týče Antify, její činnost přirozeně v pořádku není. Ale pokud chceš můj osobní názor, antifašismus je mi sympatičtější než neoacismus. Nehledě na to, že skinheads (v. Antifa) zde používáš v ne úplně správném smyslu slova, čili se opět dopouštíš toho, že věci zjednodušuješ, že je děláš jinými, než ve skutečnosti jsou.


03.28 - 3. února 2008

Ravenak  

Nasral jsem tě,vid?Přestan být blbec.


00.59 - 4. února 2008

 

KRUPIK – tvuj posledni prispevek opet potvrdil tvou uroven a inteligenci.


11.44 - 4. února 2008

khomator  

No podívej chlapče.Kdo je jak inteligentní a jakou má úroven,je velmi těžko hodnotit.Snažit se někoho urazit,ponížit,nebo zesměšnit už tak těžké není.Akorát se to musí umět(viz článek Jak Fik přefik Preclíka…).Tvůj poslední koment(neboli nekoment) svědčí jasně,že o tak závažném tématu,které Raven otevřel, nemáš absolutně potuchy a nemáš pražádný názor.Samozřejmě se to netýká jenom tebe,ale spousty lidí např. Gdosi z Ovy je na tom zcela jistě stejně,jako ty.Zastávám názor,že ty a tobě podobní lidé,by měli být označeni velkou vysačkou s názvem PATOLÍZAL.Tvé příspěvky a hlavně komenty mě přesvědčili,že ti tato ubohá lidská vlastnost není cizí.


14.53 - 4. února 2008

krupik  

Nejdriv jsem si rikal, ze tve nazory jsou opravdu mysleny jako forma nejakeho bizarniho humoru… Ale jak to tak procitam dal, tak si me presvedcil jen o tve obrovske imbecilite. Pominu nazory, ktere tu v prubehu roku zanechavas, ze je vse na hovno, a jedina poradna vec je Borecek od Bow Wave. Vrcholem je tvuj nazor na vyse uvedene tema. Si myslis, ze si sezral moudro sveta a snazis se castecne obhajit veci, ktere normalnim logickym uvazovanim obhajit nejdou. Ano, vetsina Romu nezije podle jistych spolecenskych pravidel. Ale ultrapravicovi kok%tci nezijou ani mezi normalnima lidma. Jejich nazory jsou uplne mimo, nicnerikajici, zloba, agrese zalita hektolitry piva. Tohle jestli dokaze aspon castecne videt jako neco nromalniho, je opravdu nenormalni. Pouceni z historie, jak dopadaji tyto populisticke bludy asi neni dostatecne silne… Uzivej si sveho pocitu vysokeho IQ, o kterem mluvi asi jenom tvoje mama, jinak pro vetsinu lidi tady jsi ten nejvetsi dement, co se nejakym omylem dostal k pc a blije sve bludy, a zrovna na tento web…


16.00 - 4. února 2008

Killa Bee  

Nic proti tvé analýze Krupíka, ale zase musím zareagovat na jedno slovo, dost zásadní slovo, které je podstatou všeho zla.

Pokud vím, existují jisté výzkumy, které i přes značně komplikovanou strukturu Romství, tedy toho, kdo se za Roma považuje, kdo ne (v občance má drtivá většina Romů národnost českou, stejně se identifikují i při sčítání lidu), vyzkoumaly, že z celkového počtu Romů žije asi třetina v sociálně vyloučený oblastech, kde především vznikají socio-patologické jevy.

Vyvarujme se všichni používání vět typu „většina Romů nežije podle jistých společenských pravidel“, jakmile takové tvrzení není seriózně podloženo. Tohle je začátek konce neonacismu, stokrát účinnější než nějaká represe.


16.17 - 4. února 2008

Rav  

Ano, je mi jasne, ze ten vyrok na tema „vetsiny“ je diskutabilni, ale kdyz budeme realisticti, tak nemuzeme videt veci jen ruzove… Protoze ruzove nejsou. Neco neni vina mensiny, neco je. Za neco nemohou, za neco muze ta vetsina. Ale i tady by mela byt jista snizena tolerance ke vsem lidem, jenz nejak jednou nohou stoji za lajnou nejakych vseobecne prospesnych norem. Nacky zakazat, a romskou mensinu motivovat k tomu, aby chteli svoji socialni situaci zlepsit. Takze zadne ruzove bryle, ale ciste pragmatickou politiku, aby nevznikaly nazory alias dement krupik… PS. Jinak chapu tve nazory R, leta jsem premyslel stejne, ale proste to funguje jinak…Bohuzel


16.39 - 4. února 2008

Killa Bee  

asi nikdy mě nepřestane udivovat, že pokaždé, když se začne mluvit o Romech a já k tomu přispěju svým komentářem, všichni se mě snaží uchlácholit tím, že jsem buď mladý, nebo přílišný humanista, anebo prostě naivní. Takže abychom si rozuměli, mé názory nejsou postaveny na zelené louce, ale mají svůj původ v mnoha studiích, článcích, rozhovorech atd. Mé názory jsou přirozeně humanistické, ale zároveň jsou striktně racionalistické a realistické.

Já tady mluvím o tom, že to, co ty považuješ za realitu, je pro mě naprostou neznámou. Většina Romů, které znám já, jsou tvé realitě na míle vzdáleni. Já volám po skutečné objekvitní realitě, kde pozorování je sice důležité, ale ne definitivně vědecké, zobecňující. Nemůžeš prostě tvrdit, že VĚTŠINA Romů je taková, když to nemáš podložené NIČÍM JINÝM než svým názorem samotným.

Přitom samozřejmě neříkám, že se u Romů nenajdou špatní lidé, zločinci, to je snad patrné už z mých předchozích příspěvků.


17.24 - 4. února 2008

 

Krupika bych chtel mit poveseneho v obyvaku na stene jako maleho saska:D Zlociny delaji lide, kteri k tomu maji nejaky duvod a to bud opodstatneny, ktery by se dal chapat jako snaha prezit(nemyslim vrazdu atd., spise kradeze) ,a nebo neopodstatneny (sociopaticke chovani). Asi tusim, co chces rict, ale neumis se vyjadrit…zlociny pachaji v globalu lide, nelze rozlisovat rasu ci narodnost. Reknu ti, ze znam Romy, kteri jsou „normalni“…ale neznam nacka, ktery je normalni. Nackove se stavaji blbci vedome a cilene = chteji se stat nacky, kdezto Romove se kastuji do jakychsi supliku neprizpusobivych nedobrovolne bez prihlednuti k jejich osobni strance…das ist problem…


17.55 - 4. února 2008

Killa Bee a ještě dementnější názor  

Tohle téma se mi rozebírat už nechce.Svůj názor jsem vyjádřil dostatečně.Co se týče mé dementnosti,tak by sis měl zamést vprvé řadě před vlastním prahem.Urážet a brát si na paškál rodinu kohokoliv(tak jak to tu právě mají ve zvyku někteří dementi) svědčí o tvé omezenosti a omezenosti jiných.Nemám 16 let,aby mě to jakýmkoliv způsobem dokázalo urazit,ale je to důvod k zamyšlení nad sebou samým.At byl můj příspěvek jakýkoliv,nikdy jsem se k takové ubohosti nesnížil a nesnížím.Rave­nák:zajímalo by mě,proč právě takové příspěvky cenzůrou projdou bez povšimnutí a článek,který má v sobě humor a nadsázku nikoliv.Začínám silně pochybovat o objektivnosti tohoto webu,což mě mrzí velice.Jinak čus všem normálním a zase někdy na kometnářích nashledanou:)))))


18.20 - 4. února 2008

Krupik  

„Uzivej si sveho pocitu vysokeho IQ, o kterem mluvi asi jenom tvoje mama, jinak pro vetsinu lidi tady jsi ten nejvetsi dement, co se nejakym omylem dostal k pc a blije sve bludy, a zrovna na tento web…“

Nevidím nic vyloženě urážlivého.


18.23 - 4. února 2008

Ravenak  

A ta cenzůra?Nečetl jsi celý příspěvek?


19.01 - 4. února 2008

Krupik  

Je to na hranici tolerance, ostatně jako i tvé příspěvky.


20.22 - 4. února 2008

krupik  

Ja se vyjadril tak, jak jsi si uplne za celou tu dobu zaslouzil. Tva moudrost bije do oci a tohle byl vrchol, kdy jsem se neudrzel. Je mi jedno kolik ti je, jen je o to vic smutnejsi, ze mas takove nazory, ikdyz je ti vice nez 16. O cenzure bych prosim tebe pomlcel, muj prispevek neni o nic horsi nez ty, co jsi napsal nad myma. Tak prosimte nevolej o pomoc nekoho, komu sam nadavas. Tomu rikam teda charakter. Jinak do tve familie jsem se nijak nenavazel, precti si to jeste jednou prosim a pouvazuj, to by jsi uz mohl umet, kdyz uz ti neni tech zminovanych 16.


fik
09.00 - 5. února 2008

fik  

Z tvého příspěcku jak Fik ošukal Preclíka jsem se tak sesypal, že jsem musel navštívit psychologa.Tvoje příspěvky jsou tak dementní,že to je do nebe volajíci a ta tvoje pohádka(škoda Rave,že jsi to vycenzuroval)jen svědčí o tvé demenci a jakéhosi komplexu.Až mě někdy potkáš osobně,tak mi tu pohádku můžeš říct do očí,já si ji rád poslechnu.Křup­ko,sory,ale mě urazí jen průměrně inteligentní člověk…


fik
09.04 - 5. února 2008

 

tam mělo být: for Křupka…


10.05 - 5. února 2008

to all  

Kdo je to Křupik?? Není to nějaký štubo??.....ti většinou simpatizují s vygumovance­ma.......to nejspíš proto, že jejich zelené mozky taky nejsou tak úplně v pohodě.
Ale ono se to dá chápat.....tak jak Křupík píše, že už mu není 16.....starší generace mívají trošku skreslený názor na věc.
Tak či tak myslím, že se ti změní názor na věc Křupíku, až ti jednoho dne příjde tvůj vlastní syn domů rozmlácený na padrť…a řekne ti, že mu naši spoluobčané bez vlasů chtěli vysvětlit, že vypadá jak feťak, protože měl kalhoty níže než se jím líbilo.


10.33 - 5. února 2008

křupík  

Křupíku proč tady jsi?.......proč chodíš na Metan?? Když se ti tady vlastně total nic nelíbí…jak muzika…tak články......
Jen se snažíš podkopat snahu lidí kolem......Hudba tě total nudí. Nic ti není dost dobré…
Tak proč tady chodiš??.....těším se na odpověď.


10.34 - 5. února 2008

neas  

Už ji píšu:)))


15.18 - 5. února 2008

cenzura otevřeného webu  

Místo psaní bys měl jít vydělávat :)


fik
15.50 - 5. února 2008

for Křupka  

Tak si to ale pořádně rozmysli at nenapíšeš nějakou hloupost.....


Redakce neodpovídá a nenese žádnou zodpovědnost za obsah komentářů.
Redakce si dále vyhrazuje právo mazat příspěvky a to zejména ty jejichž obsah nebude věcný, k tématu, bude obsahovat vulgární výrazy, poškozující jakýmkoli způsobem redakci, či její členy.

Reklama zde

Reklama